Thursday, April 1, 2010

Bara ett litet tips...


Jag har testat mig igenom många mascaror...De värsta jag testat måste nog ha varit Maybelline (Maybe it's Maybelliiiine) L'oreal och Lummene...CRAP, släng hellre pengarna i sjön.

Maxfactor däremot...en annan femma...nu har de kommit ut me en ny mascara som heter Lash Extension Effect - Extreme lengthening Mascara...
Man måste lägga 2-3 lager men resultatet blir BRA! Nu har jag också använt neulash i typ 12 dagar så jag tror jag börjar få liiiite längre fransar som kanske bidrar till att de ser längre ut än vanligt!

Bilderna är tagna nyligen, jag har då satt på mig mascaran tidigt imorse och nu (12 timmar senare) sitter det fortfarande där den ska utan att smula...
Minuset är att den verkar ta slut lite snabbare än de andra...

No comments:

Post a Comment