Sunday, April 11, 2010

Hoppsan....pausen eskalerade

Slutade med en rast på 1 timma med grannen i köket!Hon lagade mat...lika värdelös som jag på det!och jag beklagade mig över mitt äckliga kaffe...Seriöst, det luktar så snuskigt att hon inte ens ville smaka! Fy! Hon adopterade bort sitt goda kaffe som jag kunde dricka under natten istället!

Jag köpte en tunika i silke förut för ca 65 kr...Bilderna gör den inte rättvisa den e så fiiin! men eftersom den är så billig så är kvaliten MINDRE BRA!Men iaf, jag råkade fastna med mobilen i klänningen och gjorde en fet maska i mitten av klänningen!...går fortfarande att använda men mitt hjärta krossades! Så jag sprang till affären där ja köpte den men ALLT va slutsålt förutom en tunika...som inte va i min storlek! En storlek mindre än det jag använder...men eftersom jag planerar att få iordning på mina matvanor när all denna stress lagt sig så är det nog ingen fara...HOPPAS JAG!
MMM så fiiiina

No comments:

Post a Comment