Friday, April 23, 2010

Livet förändrar dig

Sitter och krystar fram min uppsats,ska träffa läraren imorgon och då ska dessa delar va klara vilket betyder att jag ska va uppe halva natten för jag är inte ens i närheten av klar! WopWop!

Satt och stirra väggen för lite inspiration....men jag kommer in på andra tankar....
Fan asså, jag har ändrats sen ja kom till detta land....Det har hänt saker som repat ens själv förtroende och man har många gånger känt sig värdelös.
Men, nu när jag kollar tillbaka på min tid här så har jag växt så mycket. Ingen har funnits här och plockat upp mig när jag krälat i problem, och även om det var bittert då så är det det bästa som hänt mig.
Jag klarar mig själv och jag har insett min egna styrka, det är viktigt att lära sig att ta hand om sig själv, om någon vill hjälpa dig ta emot hjälpen men du kommer inte alltid ha någon som kan/vill hjälpa dig och istället för att ge upp och tycka synd om dig själv se det som en chans att lära dig hjälpa dig själv!

Jag vill bara skrika av glädje just nu, fråga mig inte varför jag är ner grävd i skit som ska göras till midjan men jag känner mig så himla glad just nu, glad för att jag äntligen börjat SKITA i folk som inte förtjänar ens bli uppmärksammade, kunna känna mig stark och kapabel!

Får se om detta håller sig till imorrn när skiten ska in haha!

Godnatt!!!

2 comments:

  1. u tell them peylien! no bullshit from no one!

    ReplyDelete
  2. ahhh vad glad jag blir :D sa ju att du skulle växa som person efetr denna erfarenhet vad glad jag blir att du tog vara på den chansen. Ha det bäst och plugga på hej och hå

    ReplyDelete