Thursday, May 13, 2010

Yo Soy Arbetslös...

Tudellooo,
Idag gick jag runt och frågade efter jobb...Många anställde inte :(
Men fick provjobba på söndag för ett Kaffe' jobb...hum, inte direkt det mest charmigaste stället om man säger så...men om de betalar bra (dröm vidare) kan jag komma på andra tankar...kollar jobb online nu också, imorrn är det ut och leta jobb igen, denna gång närmare stan...

Köpte fel mascara, insåg felet EFTER att jag hade öppnat förpackningen, är det inte typiskt??




Haha Kolla in Tjockisfingret!

Hello...Jag leker Carmen Electra.... alltså, visst har Carmen Electra läskigt leende??Jag är hemsk som säger detta nu men hennes mun ser ut som en kannibals :S .... Ush jag leker någon annan istället! Gisele Bunchen!


Hehehe märks det att jag har inget bättre för mig än att fota mig själv?? Kolla in mina fransar...me liiike, men det kunde vart bättre om det inte var för klump mascaran...Vilka problem!

No comments:

Post a Comment