Wednesday, May 12, 2010

Hum, det är någonting som inte stämmer...

Hallå Hallå!

Ja, nu var universitetet avklarat...nu väntar jag med spänning på betygen! Vi lär ju se om jag skriver ett hat inlägg om min skola inom snar framtid!

Men anyhow, nu är jag arbetslös och måste alltså hitta ett jobb inom SNAR framtid annars är jag en uteliggare inom några veckor!
Imorrn ska jag ut och arbeta gatan så att säga, gå runt och fråga efter jobb, joy oh joy, shit! Detta påminner mig om att jag måste slänga in tvätten i tvättmaskinen! Har ju inget anständigt att ta på mig imorrn, typiskt. Gick och gymmade idag första gången på 100 år så jag lär väl gå omkring och halta...

Men först inlägget, kolla in mina ögon!Det är någonting som inte stämmer...jag har ju då vanligtvis gröna ögon men inte på den här bilden! Jag ligger helt utslagen i min säg efter träningen..





No comments:

Post a Comment