Saturday, May 8, 2010

Jag har sagt det förut och jag säger det igen...

Jag har som jag nu sagt miljoner gånger förstört hår på grund av alla färgningar mitt lilla hår har fått utstå...jag funderade seriöst på att klippa av 10-15 cm härom veckan, ser ut såg ut som ett jävla skatbo håret har sitt eget liv nuförtiden och ser sådär äckligt torrt och halmigt ut...hjälper u inte att det är lika gult som halm!

Men eftersom jag verkligen vill spara ut denna kaluffs så bestämde jag mig att investera i balsam...igen.... Jag har rekommenderat detta märke för länge sen men det är värt att ta upp igen.....AUSSIE, helt seriöst en av de bästa jag testat.
Jag köpte på mig en 3 minute miracle deep conditioner och en leave-in conditioner som man sprejar i håret efter man hand torkat håret...jag ser fram emot varje gång jag ska tvätta håret för det luktar sååå gott! Seriöst om du har hår som typ håller på att ramla av din skalle pågrund av skador så ska du testa denna produkt. Bra budget pris, jag fick mina för ca 70 kr tillsammans i sverige är det väl nästan dubbelt tror jag.

Behöver fortfarande klippa mig men det rör sig bara om 4-5 centimeter inte 15 längre :D

3 minute miracle deep conditioner..... MMmmm smells niiice


Leave in conditioner....

No comments:

Post a Comment