Monday, April 12, 2010

Experiment Gone Wild

Nähepp, det som skulle göras idag måste fortsättas på imorgon...att man ALDRIG lär sig att allt tar 100 gånger saktare än man tror!!!jag har alltså ca 2 dar på mig att skriva en uppsats Ehhh...Nä nu glömmer vi plugget innan jag får en hjärtattack igen.

Ok, mitt färgschampoo experiment som jag började med ca 3 veckor sen verkar inte direkt ge så mycket resultat..i spegeln ser det ut som om jag har fått rostigare färg...men på bilderna ser det ut som om jagblivit BLONDARE....eeeh vem är det som ljuger...mina ögon eller mobil kameran???
FÖRE



EFTER



Alltså...vad har jag för tragisk hårfärg egentligen??Rost-blond-grön?? Någon snälla donera pengar så att jag kan gå till en frisör och färga mitt hår till EN färg!! Eller raka av det...flintskallig är bättre än att gå omkring sådär! HJÄÄÄLP

No comments:

Post a Comment