Tuesday, June 22, 2010

Turist?Javisst!

God kväll! Idag var jag en riktig turist, eftersom jag har noll kronor till nöjen nuförtiden så får man göra saker som inte kostar pengar...
Fick åka med gratis i bussen idag, snäll busschafför! till 2 museum som ligger ca 40 min gång avstånd från mitt hem... först ut var National History Museum med massa uppstoppade djur, dinosaurier etc... det andra museumet var Viktoria And Albert Museum som jag inte hann se klart eftersom jag satt och jäste i deras trädgård och pratade i telefon och solade medan jag snackade i telefon! Måste definitivt tillbaks och se klart. Tillbaka hem fick jag tyvärr GÅ hem så nu ligger jag halvdöd i sängen och återhämtar mig från mina äventyr! Imorgon ska jag tillbaka och se Victoria and Albert Museumet!



Shrek Åsnan...

What is that??

Hur ful??
HAHAHA...amorcito...jag har hittat din tvilling...






SÅ SÖT JAG DÖR
Vill ha en sån!



Ful konserverad fisk...





Museum Nummer 2...







No comments:

Post a Comment